Kto uprawia sport, regularnie ćwiczy na siłowni albo pływa, cieszy się lepszym zdrowiem, rzadziej choruje i dłużej żyje...

Uprawianie sportu wciąga, sprzyja redukcji wagi ciała i szybszej regeneracji sił. Lepszy sen nocą, nieuleganie przesileniom pogodowym i zwiększenie odporności to tylko niektóre z zalet uprawiania sportu. Sport poprawia wydolność układu krwionośnego i oddechowego. Odpowiednio dobrany wysiłek fizyczny może pomóc w walce z nadwagą, nadciśnieniem tętniczym czy osteoporozą.

Dzięki dotlenieniu organizmu, sprawniej pracuje mózg, rozszerzają się naczynia krwionośne i znika uczucie ospałości. Więcej na Praca i Zdrowie 6/2015

A tak wyglądał 2015 r. na sportowo w moim wydaniuUśmiech

Powrót do formy z CreatoR po kontuzjach

 

Zajęcia z KRAV MAGA

 

10. Półmaraton Warszawski - 29.03.2015 r.; czas 1h57min47s

 

I. Półmaraton Kielecki - 10.05.2015 r. ; czas 1h47min26s

 

PERŁY MAŁOPOLSKI Pieniński Park Narodowy Szczawnica - 31.05.2015 r. (górski przełaj 10 km) czas 1h05min13s

 

Bieg Świetlików Lato Kraków - 11.07.2015 r. (10km); czas 48min22s

 

Biegi z górki (5 km) i kawka dla wzmocnienia a potem pod górkę (5 km) - Chorwacja

Stnaici - Omiś z górki pierwszy czas 28min - ostatni czas 22min14s

Omiś - Stanici pod górkę pierwszy czas 26min48s - ostatni czas 21min54s

 

Trochę wspinaczki górskiej

Festiwal biegowy Krynica - ŻYCIOWA DZIESIĄTKA  - 12.09.2015 r.  (10km); czas 44min44s

Festiwal biegowy Krynica - półmaraton górski  - 13.09.2015 r.; czas 1h48min11s

Zajęcia KRAV MAGA - bezpieczeństwo w autobusie

Bieg XIX o nóż komandosa Lubliniec - 2.10.2015 r. (przełaj 10 km); czas 59min26s

 

II. półmaraton gliwicki - 18.10.2015; czas 1h40min58s

 

Bieg Świetlików ZIMA Kraków - 12.12.2015 r. (10km); czas 49min05s


 

Trenerzy którzy przyczynili się do powrotu formy i kondycji

Artur Pobiegło   Piotr Dziedzic   Dawid Rogowski

Zalety sportu można by mnożyć, jednak pamiętajmy, że każda aktywność fizyczna zaczyna być szkodliwa od momentu, gdy przestaje sprawiać nam przyjemność, a więc staje się obowiązkiem. Nie rezygnujmy z uprawiania sportu, jednak róbmy to z głową.

Ćwicz i uprawiaj sport ale bezpiecznie!