Sport to zdrowie

Zalety sportu można by mnożyć, jednak pamiętajmy, że każda aktywność fizyczna zaczyna być szkodliwa od momentu, gdy przestaje sprawiać nam przyjemność, a więc staje się obowiązkiem. Nie rezygnujmy z uprawiania sportu, jednak róbmy to z głową.

Uprawianie sportu wciąga, sprzyja redukcji wagi ciała i szybszej regeneracji sił. Lepszy sen nocą, nieuleganie przesileniom pogodowym i zwiększenie odporności to tylko niektóre z zalet uprawiania sportu. Sport poprawia wydolność układu krwionośnego i oddechowego. Odpowiednio dobrany wysiłek fizyczny może pomóc w walce z nadwagą, nadciśnieniem tętniczym czy osteoporozą.

Dzięki dotlenieniu organizmu, sprawniej pracuje mózg, rozszerzają się naczynia krwionośne i znika uczucie ospałości. Więcej na Praca i Zdrowie 6/2016 oraz Biegaj bezpiecznie - Bezpieczeństwo Pracy 3/2010

Ćwicz i uprawiaj sport ale bezpiecznie!

A tak po ponad rocznej rehabilitacji na sportowo wyglądał 2019 r. w moim wydaniuUśmiech

Nieodzowna statystykaUśmiechUśmiechUśmiechUśmiech

7 ukończonych półmaratonów, 10 innych biegów = 240 km przebiegniętych na zawodach

dodatkowo ok. 760 km przebiegniętych podczas treningów co daje w sumie 1000 km.

50 godzin treningów na siłowni + 600 km na rowerze.Uśmiech